- Detalii
- Accesări: 3609
Marți, 15 martie 2016, în incinta Consiliului raional va avea loc întîlnirea și audiența cetățenilor cu Dl Lilian Darii, viceministrul afacerilor externe și integrării europene
• 11.00 – 12.00 - întîlnire cu primarii satelor și comunelor, serviciile desconcentrate, serviciile descentralizate din raion.
• 12.00 –13.00 audiența cetățenilor.
Înscrierea în audiență a cetățenilor se va efectua de către secția administrație publică, telefon 0259/2-36-22
- Detalii
- Accesări: 3591
STIMAŢI CETĂŢENI !
16 februarie2016
începând cu orele 10.00 în incinta Consiliului raional Făleşti,
va avea loc primirea în audienţă a cetăţenilor de către
Dl Marin Gospodarenco
Director general al Biroului Național de Statistică
Pentru informaţii vă puteţi adresa la telefoanele:
0259/2-36-22; 2-20-58
- Detalii
- Accesări: 3374
Primăria comunei Horeşti anunţă prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil-şef. Dosarele de participare vor fi depuse la Primăria Horeşti. Data limită de depunere a documentelor pînă la 05.02.2016.
Informaţii suplimentare la tel.(0259) 77-1-38 ; (0259)77-1-12;
Informaţii privind condiţiile de participare accesaţi anunţul anterior.
- Detalii
- Accesări: 3478
Cei interesaţi vor depune dosarul la adresa următoare: str. Ştefan cel Mare 50, Consiliul Raional Făleşti, Direcţia Asistenţă Socială, Protecţie a Familiei și Copilului, biroul nr. 108, telefon de contact: 0259/ 2-49-52
Dosarul va conţine:
- cerere de participare;
- diploma de studii;
- copia buletinului de identitate însoţită de fişa personal;
- CV (curriculum vitae);
- copia carnetului de muncă .
Se acceptă candidaţi la funcţia de asistent social comunitar cu studii în asistenţă socială, pedagogie, drept.
Bibliografia concursului:
- Codul familiei;
- Codul civil;
- Acte normative în domeniul Asistenţei Sociale;
- Legea nr. 547 din 25.12.2003 cu privire la Asistenţa Socială;
- Legea nr.140 din 25.12.2013 cu privire la protecţia copilului aflat în dificultate.
Data limită de depunere a documentelor –11 ianuarie 2016
- Detalii
- Accesări: 4560
- Scopul general al funcţiei:
Coordonează, îndrumă, controlează şi răspunde de întreaga activitate – financiară la nivel de primărie, Consiliu local. - Sarcinile de bază:
- elaborarea bugetului primăriei;
- asigurarea estimărilor veridice şi economice argumentate ale veniturilor şi cheltuielilor bugetare;
- perfectarea şi întocmirea documentelor necesare pentru contractarea achiziţiilor publice;
- asigurarea organizării corecte a evidenţei contabile;
- calcularea şi achitarea salariilor;
- întocmirea şi prezentarea dărilor de seamă;
- organizarea şi exercitarea controlului financiar, preventiv şi de gestiune.
- Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
La concurs pot participa persoanele care întrunesc următoarele criterii:
- Deţin cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limba de stat;
- Studii superioare de licenţă sau echivalente (medii speciale) în domeniul contabilităţii (cunoaşterea programelor WORD,EXCEL, pentru funcţia de contabil şef );
- N-au atins vîrsta necesară obţinerii dreptului de pensionare pentru limita de vîrstă (cel puţin 4 ani);
- Cunosc legislaţia în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la calculator (obligatoriu);
- Nu au antecedente penale;
- Documente ce urmează a fi prezentate:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copia diplomei de studii;
- Certificatul de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specialitate (dacă sînt);
- Copia (extrasul) carnetului de muncă;
- Cazierul judiciar, va fi înlocuit cu declaraţie pe propria răspundere.
Data limită de depunere a dosarului de concurs 14 ianuarie 2016
- Detalii
- Accesări: 5335