Consiliul raional Făleşti anunţă (prelungirea termenului) concurs pentru ocuparea funcției vacante de director (administrator) al ÎM ”Centrul Stomatologic Fălești”
Condiţiile de participare la concurs:
La funcţia nominalizată poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- cunoașterea limbii române;
- deținerea studiilor superioare sau echivalente lor;
- a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani;
- nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
- nu este condamnată, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cad sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale.
Abilităţi: de organizare, monitorizare şi coordonare a activităţilor, lucrul cu informaţia medicală, cu baze de date, sinteză, analiză, abilități de instruire şi control, de comunicare eficientă (verbal şi scris), de lucru la PC: Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Internet.
Atitudini/comportamente: responsabilitate, obiectivitate, iniţiativă, creativitate, flexibilitate, loialitate, tendinţa spre dezvoltare profesională continuă, receptivitate la idei noi, spirit de muncă în echipă, implicare activă în soluţionarea problemelor ordinare şi extraordinare apărute, ţinută şi comportament corespunzător deontologiei lucrătorului medical.
- Detalii
- Accesări: 462
Mesaj de felicitare prilejuit Zilei juristului
Stimaţi jurişti!
Cu ocazia sărbătorii profesionale ”Ziua Juristului” consemnată în mod tradițional la 19 octombrie adresez sincere felicitări profesioniștilor și celor care practică o activitate conexă sistemului jurisdicțional, tuturor celor care cu onoare, profesionalism și imparțialitate își aduc aportul la înfăptuirea justiției prin promovarea valorilor sociale supreme, apărarea demnității, drepturilor și libertăților omului, în scopul consolidării legalității și creșterii autorității Legii pentru edificarea unui stat de drept.
Cu acest prilej, îmi exprim recunoștința și gratitudinea pentru munca depusă de juriști în diverse domenii de activitate dorindu-vă prosperitate, succese în plan profesional și multă perseverență. Fie ca activitatea Dumneavoastră să vă aducă satisfacție, aprecieri și noi realizări în exercitarea nobilei profesii.
Cu respect,
Sergiu Fîntîna
Președintele raionului Fălești
- Detalii
- Accesări: 482
Direcția Generală Educație și Cultură Fălești anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante
Direcția Generală Educație și Cultură Fălești, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil-șef al DMEFP în cadrul DGEC Fălești;
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009.
Denumirea autorităţii publice: Direcția Generală Educație și Cultură Fălești
Sediul autorităţii publice: or. Fălești, str. Ștefan cel Mare și Sfînt, 50.
Termenul limită de depunerea a dosarelor de participare – 08.11.2022, ora 17.00.
Persoana responsabilă de primirea actelor: Rodica DREGLEA, specialist principal SMRU din cadrul DGEC;
Tel. 0259 2 32 85; E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; Web site: www.dge-falesti.org
Scopul general al funcției:
Organizarea și conducerea contabilității în conformitate cu prevederile Legii contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017.
Evidența contabilă în instituțiile bugetare asigură înregistrarea cronologică a operațiunilor economico-financiare și controlul sistematic asupra mersului executărilor de casă a bugetelor, stării decontărilor cu persoane juridice și persoane fizice, asupra integrității resurselor bănești și valorilor material.
Sarcinile de bază:
- Monitorizează activitatea personalului contabilității DMEFP din cadrul DGEC,realizarea sarcinilor de complexitate înaltă în domeniul analizei bugetare și managementului financiar ;
- Elaborarea rapoartelor contabile ala DGEC și urmărirea corectitudinii elaborării rapoartelor contabile de către coordonatorii terțiari de credite;
- Coordonarea activității de elaborare a programelor/subprogramelor bugetare și de raportare în baza acestora;
- Monitorizarea utilizării eficiente a resurselor financiare bugetare și atragerea de fonduri extrabugetare;
- Asigurarea achiziționării și întreținerii bunurilor;
- Monitorizarea respectării normelor financiare în instituțiile din subordine;
- Detalii
- Accesări: 448
Ședința operativă din 17.10.2022
Astăzi, 17 octombrie curent, Domnul Sergiu FÎNTÎNA, Președintele raionului a convocat în ședința operativă șefii direcțiilor, secțiilor și serviciilor din cadrul autorității publice.
Prezenți la ședință reprezentanții serviciilor din cadrul Consiliului raional și a Inspectoratului de Poliție au raportat situația la zi pe domeniile care le reprezintă.
În cadrul ședinței s-au menționat activitățile care s-au desfășurat pe parcursul săptămânii precedente și activitățile care sunt planificate pentru săptămâna curentă.
- Detalii
- Accesări: 302