Actualităţi  

   
baner apa canalizare
logo presedentia
logo parlament
logo guvern
rsal
dgaspfcf
ANDNORD
CEC
diasp
ast fl 3

 

Aviz 
cu privire la prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice  temporar vacante de specialist principalîn cadrul Aparatului
Preşedintelui raionului

În baza Legii cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04 iulie 2008 şi în conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 , -

Preşedintele raionului  anunţă concurs pentru  ocuparea funcţiei publice temporar  vacante de specialist principal, responsabil în domeniul elaborării și implementării proiectelor,  în cadrul Aparatului Preşedintelui raionului.

Scopul general al funcţiei:

Contribuirea la dezvoltarea capacităților autorităților administrației publice locale privind dezvoltarea durabilă locală și regională, cooperare transfrontalier, integrare europeană și atragerea învestițiilor în localitățile raionului Fălești.

Sarcinile de bază:

1.      Informarea și consolidarea populației, organelor administrației publice locale, societății civile din raion, privind oportunitățile atragerii și valorificării investițiilor locale, regionale și internaționale;

2.      dezvoltarea capacităților de atragere a investițiilor și participarea la programele și concursurile de granturi;

3.      utilizarea eficientă a potențialului dezvoltării regionale, cooperării transfrontaliere, integrării europene în atragerea, valorificarea și asigurarea durabilității investițiilor;

4.      coordonarea activității de derulare – implementare a proiectelor Consiliului raional, finanțate de donatorii interni și externi;

5.      promovarea politicii de dezvoltare regională, bună vecinătate, integrare europeană, istoriiilor de succces privind implementarea proiectelor la nivel local, raional, național și internațional.

  Condiţiile de  bază pentru participare la concurs:

• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;

• cunoaşterea  limbii de stat;

• dispunerea de capacitatea deplină de exerciţiu

• posedarea abilităţilor de utilzare a calculatorului;

• neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice;

  neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform  certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;

Cerinţe specifice 

Studii: superioare în domeniu;

Experință de muncă : minim un  an în domeniu.

Cunoştinţe:

-   legislaţiei în domeniu;

-   modului de funcţionare a unei autorităţi publice;

-   cunoaşterea limbilor de circulație internațională( nivel mediu);

-   de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;

Abilităţi:   de lucru cu informaţia, planificare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

     Candidaţii vor depune dosarul de concurs pînă la data de  21.11.2013, inclusiv, care va conţine:
a)  formularul de participare;
b)  copia buletinului de identitate;
c)  copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională   sau de specializare;
d)  copia carnetului de muncă;
                                                                                                                e) cazierul judiciar, care poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum de 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;

f) certificat medical (forma 086);

g)  cv –ul candidatului.

Copiile documentelor se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor sau  pot fi autentificate de notar.

Documentele se prezintă la adresa: Ştefan cel Mare 50, biroul 203, tel: 0(259)2-3062. 

  Bibliografia concursului

• Constituţia Republicii Moldova
• Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 -XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
-  Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
-  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
;

-Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009   

• Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă.