Actualităţi  

   

Achiziții publice  

   
baner apa canalizare
logo presedentia
logo parlament
logo guvern
ANDNORD
CEC
diasp
ast fl 3

 

În data de 14-15 mai, curent, în sala de şedinţe a Primăriei oraşului Făleşti s-a desfăşurat un seminar de instruire „ Cum să iniţiem o afacere”. Seminarul în cauză a fost organizat de secţia Economie a Consiliului raional Făleşti în parteneriat cu ONG ProRuralInvest.

      Seminarul vizat a fost organizat în cadrul proiectului „ Suport în utilizarea remitenţelor pentru crearea noilor afaceri şi locuri de muncă ”, finanţat de Comisia Europeană și Agenţia de Dezvoltare a Republicii Cehe și implementat de către Caritas Republica Cehă în parteneriat cu ONG “ProRuralInvest". Obiectivul specific al Proiectului este cultivarea spiritului antreprenorial pentru 900 migranţi şi beneficiari de remitenţe din Moldova, precum şi utilizarea remitenţelor pentru crearea afacerilor private.

      Astfel, participanţii la seminar au avut ocazia să primească instruire la următoarele module:

              1. Identificarea ideii optime de afaceri;

              2. Aspecte legale ale antreprenoriatului;

              3. Planificarea Afacerii;

              4. Surse de finanţare a afacerii;

              5. Gestionarea financiară a afacerii ( contabilitate şi impozitare );

             Accentuăm asupra faptului că, orice persoană migrantă ori beneficiar de remitenţe care doreşte să iniţeze o afacere şi are nevoie de un business plan, poate beneficia de asistenţă gratuită de la experţii ONG-ului ProruralInvest.

             Contact  la tel. (259)2-29-15, secţia Economie.

 

 

 

Cursuri de instruire pentru agenţii economici

 Secţia Economie şi Atragere a Investiţiilor  în parteneriat cu Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii organizează  în zilele de 16-17 mai, 2012  în sala de şedinţă a Primăriei cursuri de instruire în domeniul legislaţiei muncii prin programul Gestionarea Eficientă a Afacerii ( GEA ). Programul vizat este destinat antreprenorilor de orice vîrstă ce practică activităţi economice sub orice formă de organizare juridică, care doresc să-şi sporească abilităţile în domeniul antreprenorial pentru asigurarea eficientă a afacerii proprii.

Cursurile sunt gratuite cu caracter aplicativ şi sunt dirijate de traineri-consultanţi de înaltă calificare cu experienţă majoră.

Persoanele cointeresate urmează să telefoneze la nr. de tel. ( 259 ) 22915, Secţia Economie şi Atragerea a Investiţiilor.

 

 

 

CONCURSUL PLANURILOR DE AFACERI (ediţia a II-a)

 

Asociaţia Femeilor de Afaceri din mun. Bălţi, în calitate de partener regional al Reprezentanţei WINROCK  în Moldova a lansat Concursul Planurilor de Afaceri ediţia a II –a.

Acest concurs îşi propune creşterea potenţialului antreprenorial în rândul tinerilor,  prin dezvoltarea culturii antreprenoriale, îmbunătăţirea competitivităţii şi facilitarea accesului la resurse financiare necesare iniţierii/dezvoltării propriilor afaceri.

La Concurs pot participa tineri cu virsta de 18-35 ani din regiunea de nord, care lansează sau extind   afacerea proprie şi vor prezenta un plan de afaceri bine argumentat.

 

Condiţii de participare la concurs:

 

  • potenţial de lansare/extindere a afacerii,

  • viziune strategica de dezvoltare a afacerii,

  • lansarea de produse şi servicii noi,

  • crearea locurilor noi de munca în urma lansării/extinderii afacerii este condiţie obligatorie.

 

Procesul de selectare se va desfăşura în 3 etape.

I-a etapa, depunerea mini-planurilor de afaceri, termen limită  06 mai, 2012

II-a etapa, instruire şi consultanţă în elaborarea planurilor de afaceri, perioada 10-25 mai

III-a etapa, depunerea Planurilor de Afaceri, termen limita  11 iunie, 2012

Câştigătorii finali vor beneficia de granturi sub forma de echipament.

Dosarele se vor depune în format electronic sau pe suport de hârtie la adresa: MD-3100, mun. Balti, str. Sadoveanu,2, Asociatia Femeilor de Afaceri; e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Detalii primiţi la tel. 231/60895, sau  www.afa.md

persoana de contact Dragoş Grosu.

Pentru informații despre modul de desfășurare a prezentului concurs accesați Regulamentul

http://www.afa.md/media/files/regulament_cu_anexe_aprilie_2012.doc

 

 

 

Rezultatele concursului privind achiziţionarea „ Lucrărilor de reparaţie curente a birourilor şi subsolului din incinta Consiliului raional Făleşti ”

Grupul de lucru pentru achiziţii publice a Consiliului raional Făleşti aduce la cunoştinţă că, în urma examinării şi evaluării ofertelor prezentate la concursul prin oferta de preţuri din 25.04.2012 privind achiziţionarea „ Lucrărilor de reparaţie curente a birourilor şi subsolului din incinta Consiliului raional Făleşti ”, cîştigătoare a fost desemnată oferta agentului economic  SRL „ Priminstalgaz ” (mun. Bălţi ) cu suma de 119767,84 lei.

 

 

 

 

Proiectul  „Suport în utilizarea remitențelor pentru crearea noilor afaceri și a locurilor de muncă”invită persoanele interesate să participe gratuit la activitățile de instruire în domeniul antreprenoriatului și beneficierea de suportul necesar la lansarea afacerilor private.

Proiectul este finanţat de Comisia Europeană și Agenția de Dezvoltare a Republicii Cehe și implementat de către Caritas Republica Cehă în parteneriat cu ONG “ProRuralInvest" .Durata Proiectului: Iulie 2011 – Iunie 2014.