13–15 august 2025 – a doua rundă de instruiri pentru START UP-eri, la Bălți
Ești la început de drum în antreprenoriat sau te gândești să lansezi propria afacere? Atunci această oportunitate este pentru tine! Ministerul Finanțelor, alături de partenerii săi, te invită la a doua rundă a Programului de instruiri pentru START UP-eri, ce va avea loc la Bălți, în perioada 13–15 august 2025.
Această inițiativă, organizată în parteneriat cu Proiectul finanțat de Uniunea Europeană „Moldova este Europa – Sprijin pentru integrarea în UE”, Serviciul Fiscal de Stat, Serviciul Vamal și Monitorul fiscal FISC.md, oferă instruiri pentru antreprenorii începători sau cei care planifică să își lanseze o afacere.
Agenda instruirilor acoperă subiecte esențiale:
- Obligațiile fiscale aferent afacerii lansate;
- Ținerea evidenței contabile;
- Perfectarea documentelor contabile;
- Accesul la serviciile fiscale electronice;
- Exportul/importul și alte aspecte vamale;
- Alte aspecte aferent afacerii desfășurate.
Înregistrarea se face online prin completarea formularului: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcqVMlut.
Agenda poate fi consultată aici
Participarea este posibilă doar pe bază de invitație, care va fi transmisă la adresa de e-mail indicată în formular. Locurile sunt limitate, iar prioritate vor avea cei care se înscriu mai devreme.
REGULILE EXTERNE de participare la instruire – 13-15 august, 2025
În luna septembrie va fi organizată o sesiune similară în regiunea de Sud a țării.
Pentru eventuale neclarități sau întrebări, puteți contacta organizatorii la numărul de telefon: 022 822 024.
Sursa : https://mf.gov.md/
- Detalii
- Accesări: 39
Ședința de lucru a Colegiului Consultativ constituit în raionul Fălești al Cancelariei de Stat a Republicii Moldova Oficiul Teritorial Bălți
La data de 31 iulie curent, în sala de ședințe a Consiliului raional a avut loc ședința de lucru a Colegiului Consultativ în raionul Fălești al Cancelariei de Stat a Republicii Moldova Oficiul Teritorial Bălți. Invitați la ședință a fost domnul Vadim ROȘCA, președintele raionului Fălești și reprezentanții serviciilor desconcentrate a raionului.
În cadrul ședinței au fost examinate chestiunile privind:
- executarea hotărârilor Colegiului Consultativ adoptate în cadrul ședinței din data de 30.06.2025.
Raportor: Grigore ROMAN, Șef adjunct al Oficiului teritorial Bălți al Cancelariei de Stat.
- aprobarea ordinii de zi a ședinței Colegiului Consultativ din data de 31.07.2025.
Raportor: Grigore ROMAN, Șef adjunct al Oficiului teritorial Bălți al Cancelariei de Stat.
- aprobarea componenței nominale a membrilor Colegiului Consultativ constituit în raionul Fălești pentru semestrul II al anului 2025.
Raportor: Grigore ROMAN, Șef adjunct al Oficiului teritorial Bălți al Cancelariei de Stat.
- rezultatele activităților Colegiului Consultativ la SPD, constituit în raionul Fălești în semestrul I al anului 2025.
Raportor: Grigore ROMAN, Șef adjunct al Oficiului teritorial Bălți al Cancelariei de Stat.
- aprobarea planului de activitate a Colegiului Consultativ constituit în raionul Fălești pentru semestrul II al anului 2025.
Raportor: Grigore ROMAN, Șef adjunct al Oficiului teritorial Bălți al Cancelariei de Stat.
- activitatea Centrului Multifuncțional Fălești pentru semestrul I al anului 2025 și obiectivele instituționale pentru semestrul II al anului 2025.
Raportor: Ludmila BUTNARU, șefa Centului Multifuncțional Fălești.
- realizarea acțiunilor de punere în executare a hotărârilor instanțelor de judecată ce prevăd pedeapsa sub formă de muncă neremunerată în folosul comunității în colaborare cu autoritățile publice locale de nivelul I și cu instituțiile publice din raion.
Raportor: Constantin PRODAN, Șeful Biroului de Probațiune Fălești.
- facilitarea și promovarea activității micilor producători din domeniul alimentar prin aprobarea Hotărârii Guvernului nr. 6/2025.
Raportor: Aurel DROBOT, șef adjunct STSA Bălți/ Sîngerei/ Fălești/Glodeni.
- Detalii
- Accesări: 133
Ședința Comisiei Situații Excepționale
Astăzi, 31 iulie curent, în sala de ședințe a Consiliului raional a avut loc ședința comisiei Situații Excepționale a raionului, convocată de către Domnul Vadim ROȘCA, președintele comisiei situații excepționale și organizată de către secția Administrație publică, în scopul examinării chestiunilor privind: pregătirea către controlul complex la protecția civilă a raionului, acordarea ajutorului financiar cetățenilor care au suferit în urma incendiilor.
- Detalii
- Accesări: 139