DIRECȚIA GENERALĂ EDUCAȚIE ȘI CULTURĂ FĂLEȘTI anunță concursul la funcția de director în IP Gimnaziul „S. Moraru” din s. Obreja Veche
Termenul limită de depunere a dosarelor de participare 14.04.2022 – 13.05.2022 , ora 17.00.
Persoana responsabilă de primirea actelor: Rodica Dreglea, specialist principal SMRU, Tel. 025923285;
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ secundar generale aprobat prin ordinul Ministerului Educației al Republicii Moldova nr. 163 din 23.03.2015, cu modificările ulterioare:
La funcția de director poate candida persoana care întrunește următoarele condiții:
- deține cetățenie RM;
- are studii superioare universitare;
- are o vechime de activitate didactică de cel puțin trei ani;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 de ani;
- cunoaște limba română;
- este apt(ă) din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
- nu are antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. l), m), și n) din Codul muncii.
- Detalii
- Accesări: 997
Anunț!
În cadrul sesiunii de informare, privind proiectele de subvenționare al sectorului agroalimentar, care v-a avea loc pe data de 18 aprilie 2022, ora 1000 în sala de ședințe din incinta Consiliului Raional Fălești, Direcția Agricultură și Alimentație invită pentru participare: conducătorii și specialiștii din complexul agroindustrial, reprezentanţi ai gospodăriilor ţărăneşti, autoritățile publice locale (primarii/specialiștii pentru reglementarea regimului funciar), asociații de profil și membrii acestora, potențiali beneficiari ai plăților directe per cap de animal și alte persoane interesate.
- Detalii
- Accesări: 687
Donare de sânge la IMSP „Centrul de Sănătate Ișcălău”
Astăzi, la 13 aprilie, în incinta IMSP „Centrul de Sănătate Ișcălău” a avut loc donarea voluntară și neremunerată a sângelui, la care au participat circa 60 de locuitori ai satelor Ișcălău, Catranîc, Doltu și Burghelea.
Pe parcursul anului 2022 sunt planificate 19 activități de donare de sânge în incinta instituțiilor medico-sanitare publice din raion.
În mod deosebit de exprimăm mulțumirea față de persoanele receptive la apelul de donare de sânge benevolă, o faptă nobilă făcută de dumnealor ,un aport considerabil la salvarea vieților omenești.
La fel ne exprimăm gratitudinea față de personalul medical al IMSP „Centrul de Sănătate Ișcălău” care a asigurat buna desfășurare a activității date, cît și față de Doamna Propopciuc Zinaida, directorul SRL „Itero – Agro” care a contribuit financiar la motivarea și mulțumirea donatorilor de sânge.
Campania Națională de Promovare a donării de sânge - O PICĂTURĂ DE SÂNGE SALVEAZĂ VIAȚA are drept scop creșterea gradului de conștientizare a populației asupra necesității donării voluntare de sânge pentru salvarea a milioane de vieți, cât și motivarea donatorilor să continue să doneze sânge și, totodată, să motiveze oamenii sănătoși se alăture și să devină donatori.
Donarea de sânge și de componente sanguine (eritrocite, trombocite, plasmă) facilitează o gamă largă de tratamente esențiale care, de multe ori, sunt vitale pentru viața pacienților.
- Detalii
- Accesări: 721
Ziua salvatorului marcată la Fălești
La 5 aprilie, salvatorii şi pompierii din Republica Moldova, pentru al 15-lea an în istoria Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţa a Ministerului Afacerilor Interne marchează sărbătoarea profesională „Ziua Salvatorului”.
În acest context, pe teritoriul taberei pentru refugiaţii din Ucraina, amplasată în localitatea Pîrliţa, raionul Făleşti a avut loc un eveniment dedicat acestei zile. Ceremonia a început cu un minut de reculegere consacrat eroilor trecuți în nefiinţă fiind la datorie şi a continuat cu o măsură solemnă dedicată angajaţilor Inspectoratului General Situații de Urgență a Direcției Situații Excepționale Bălţi şi subdiviziunilor teritoriale Făleşti, Glodeni, Rîşcani, Sîngerei precum şi a Detaşamentului regional de Căutare-Salvare nr.2 municipiul Bălţi.
La eveniment au participat în jur de 200 angajaţi sub conducerea Inspectoratului General al Situațiilor de Urgență reprezentată de şeful adjunct domnul Anatolie VINICIUC, şeful Direcţiei Situații Excepționale din municipiul Bălţi, conducerea raionului - Domnul Sergiu FÎNTÎNA, Președintele raionului și Domnul Mihai PRODAN, Vicepreședintele raionului, Domnul Ion BUZINSCHI, Șef adjunct al Oficiului Teritorial Bălți al Cancelariei de Stat, conducerea Inspectoratului de Poliție Fălești și Domnul Sergiu NEAGU, Primarul satului Pîrliţa.
În mesajul de felicitare reprezentantul Inspectoratului a mulțumit efectivului întreg pentru devotament curaj și sacrificiu și pentru munca ireproșabilă în îndeplinirea obligațiunilor de serviciu riscând zi de zi cu propriile vieți.
Cu un mesaj de felicitare au venit şi preşedintele raionului Făleşti, domnul Sergiu Fîntîna şi domnul Ion Buzinschi, care au transmit salvatorilor și pompierilor succes în realizarea misiunilor, dar și au menţionat că, profesionalismul angajaților IGSU mereu contribuie la salvarea vieților omenești. În cadrul ceremoniei, 7 salvatori şi pompieri din cadrul Secţiei Situaţii Excepţionale Făleşti au fost premiaţi de către conducea IGSU cu insigne „Salvator Eminent”, Cruci „Pentru merit” de Clasa I şi II a IGSU , Medalii „Pentru Activitatea Ireproșabilă”, “Pentru Serviciul Impecabil”, precum și diplome de onoare din partea Consiliului raional.
- Detalii
- Accesări: 714
Proiectul "Călător pe meridiane culturale" în proces de implementare a unor noi activități
Recent a fost elaborat și prezentat raportul de progres pentru primele 6 luni de implementare a proiectului "Călător pe meridiane culturale". De către echipa de proiect au fost analizate primele rezultate. Astfel, în decursul a 6 luni au fost realizate un set de activități precum: desfășurarea procesului de achiziții publice pentru servicii de publicitate și informații, contractarea unui prestator de servicii de publicitate și informații, proces de licitații publice în desfășurare privind achiziționarea serviciilor de reparație a Muzeului de Istorie și Etnografie „Lazar Dubinovschi”, contract de audit încheiat.
Vizibilitatea implementării activităților a fost asigurată prin realizarea unui comunicat de presă, desfășurarea conferințelor de lansare a proiectului și de presă, elaborarea și afișarea panourilor temporar, permanent și roll-ap. De asemenea au fost oferite interviuri și efectuate reportaje pentru a informa publicul larg privitor la implementarea proiectului.
În prezent procedurile de achiziții cu privire la achiziționarea lucrărilor de reabilitate a clădirii muzeului raional de Istorie și Etnografie „Lazăr Dubinovschi” se află în proces de desfășurare. De asemenea, în proces de lucru este și pregătirea specificațiilor tehnice pentru contractarea unui operator economic privind confecționarea stelajului necesar pentru exponatele din muzeu. Comitetul de evaluare a ofertelor din cadrul proiectului urmează să aprobe dosarul de licitație pentru inițierea procedurilor de achiziții ce sunt desfășurate în conformitate cu prevederile regulamentului Uniunii Europene.
Lucrările de reabilitare a Muzeului raional de Istorie și Etnografie „Lazăr Dubinovschi” vor fi efectuate cu susținerea Uniunii Europene în cadrul Programului Operațional Comun România - Republica Moldova 2014 – 2020.
- Detalii
- Accesări: 734