Scopul general al funcţiei: Asigurarea juridică a activității Președintelui raionului și Aparatului acestuia, respectarea uniformă a legislației de către autoritatea executivă a Consiliului raional.
Sarcinile de bază:
1. Asigurarea unui management eficient al activității Serviciului Juridic;
2. Asigurarea respectării legislației în vigoare în activitatea autorităților publice de nivelul II;
3. Acordarea asistenței juridice specialiștilor din Aparatul Președintelui raionului, subdiviziunilor Consiliului raional, primăriilor, cetățenilor primiți în audiență;
4. Participarea și susținerea în ședințele Consiliului raional, în comisiile consultative a proiectelor de decizii ale Consiliului raional initiate de Președintele raionului și prezintă în ședința consiliului, în caz de necessitate, a precizărilor în probleme ce țin de competență;
5. Participarea la examinarea sesizărilor adresate Președintelui raionului și Consiliului raional din partea OTB al Cancelariei de Stat, Agenției Achiziții Publice, Procuratură, etc;
6. Reprezentarea intereselor Consiliului raional și Președintelui raionului în instanțele judiciare, organelor de stat, relațiile cu persoanele fizice și juridice;
7. Participarea la elaborarea proiectelor de acte administrative emise de Consiliul raional, Președintele raionului;
8. Efectuarea sistematizării, evidenței și păstrării actelor legislative și normative.
- Detalii
- Accesări: 963
Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești anunță prelungirea termenului de depunere a actelor pentru funcțiile publice vacante de specialist în secția elaborare și administrare a bugetului, Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești.
Candidații vor depune dosarele pentru participarea la concurs pe adresa or. Fălești, str. Ștefan cel Mare nr.50, biroul 213.
Data limită de depunere a documentelor - 08 iunie 2021.
Informații suplimentare la numărul de telefon 025923457, 025922915 și pe pagina web a Consiliului raional Fălești, http://cr-falesti.md .
Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
Scopul general al funcției: Proces bugetar eficient și continu prin acordarea asistenței metodologice și practice în elaborarea și administrarea bugetelor.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea conform principiilor de bază ale politicii statului în domeniul cheltuielilor bugetare a prognozei bugetului.
- Recepționarea și generalizarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale, în scopul prezentării acestora la Ministerul Finanţelor.
- Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologice cu privire la elaborarea şi estimarea bugetelor de nivelul I şi al II, la compartimentul cheltuieli;
- Primirea, analiza şi introducerea în baza de date a rectificărilor şi modificărilor resurselor şi cheltuielilor instituţiilor finanțate de la bugetului raional, acordarea suportului metodologic și practic la introducerea rectificărilor și modificărilor instituțiilor din subordinea Consiliului raional și primăriilor raionului;
- Detalii
- Accesări: 883
Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești anunță prelungirea termenului de depunere a actelor pentru funcțiile publice vacante de specialist superior în secția elaborare și administrare a bugetului, Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești.
Candidații vor depune dosarele pentru participarea la concurs pe adresa or. Fălești, str. Ștefan cel Mare nr.50, biroul 213.
Data limită de depunere a documentelor - 08 iunie 2021.
Informații suplimentare la numărul de telefon 025923457, 025922915 și pe pagina web a Consiliului raional Fălești, http://cr-falesti.md.
Scopul general al funcției: Proces bugetar eficient și continuu prin acordarea asistenței metodologice și practice în elaborarea și administrarea bugetelor.
Sarcinile de bază:
Elaborarea conform principiilor de bază ale politicii statului în domeniul veniturilor a pronosticului bugetului raionului.
Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologie cu privire la elaborare şi estimarea bugetelor de nivelul I şi al II, la compartimentul resurse.
Recepționarea și generalizarea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale, în scopul prezentării acestora la Ministerul Finanţelor.
Primirea, analiza şi introducerea în baza de date a rectificărilor şi modificărilor resurselor şi cheltuielilor instituţiilor finanțate de la bugetului raional, acordarea suportului metodologic și practic la introducerea rectificărilor și modificărilor instituțiilor din subordinea Consiliului raional și primăriilor raionului;
Monitorizarea executării bugetului raionului la compartimentul resurse.
- Detalii
- Accesări: 842
AVIZ
Cu privire la stabilirea datei si locului pentru desfasurarea concursului pentru funcția publică vacantă de specialist superior în secția elaborare și administrare a bugetului, Direcția Generală Finanțe și Economie Fălești.
Concursul se va desfășura la data de 24 martie ora 10.00
Locul: Sala de ședințe a Consiliului raional Fălești.
- Detalii
- Accesări: 939
Lista candidaţilor admişi la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior în Secția Elaborare și Administrare a Bugetului din cadrul Direcției Generale Finanțe și Economie
1. Rarancean Cristina
Comisia de concurs
- Detalii
- Accesări: 807
Lista candidaţilor admişi la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în cadrul Secției Administrație Publică.
- Cucoș Olga
Concursul va avea loc la data de 27 ianuarie 2021, ora 1000, în sala de ședințe a Consiliului raional Fălești.
Comisia de concurs
- Detalii
- Accesări: 895